♡ Must Have Shoes!


Vandaag heb ik een artikel over welke schoenen een vrouw allemaal nodig heeft. Wij vrouwen houden namelijk wel van een leuk paar pump of flats. Je kan ook nooit teveel schoenen hebben haha! Kijk dus snel mee naar mijn Must Have Shoes!



De meeste mannen denken ook altijd dat vrouwen gek zijn op schoenen. En dat is heel vaak waar. Ik merk het bij mezelf heel erg dat ik pas helemaal blij ben als ik mijn schoenen aan heb onder een leuke outfit! En ook zoeken naar hakken tijdens het shoppen vind ik helemaal geweldig. Laatst kocht is wel 3 paar, oeeps! Maar welke schoenen zijn nou noodzakelijk?


1. Sneakers

Dit zijn dan niet gelijk de meest vrouwelijke schoenen maar dit is toch wel een must voor mij. Als je gewoon een dagje casual gekleed wil zijn dan gooi je der gewoon een lekker paar Nikes of All Stars onder. Zwarte sneakers zijn mijn voorkeur maar dat komt omdat je dit altijd met iets kan dragen! Met zwart ga je nooit de mist in! Maar voor de zomer is het misschien leuker om eens roze of oranje sneakers te kopen! Helaas is de zomer nu al voorbij en gaan we dus weer voor de wat donkere kleurtjes. Leren All Stars vind ik ook prachtig. Je hoeft ook niet gelijk hele dure te nemen. Bij de primark heb je ze al voor 3 euro en ze zitten nog prima ook!

2. Pump

Dit zijn mijn favorieten schoenen. Dit omdat ik me altijd heel heel sexy en vrouwelijk voel als ik ze aan heb. Je kan natuurlijk gaan voor lekkere hoge pump, maar ook voor een stijlvolle half hoge hak. Persoonlijk vind ik de hele lagen hakken niet zo mooi en iets te tuttig. Ik vind namelijk dat je voet dan zo groot lijkt. Verder hou ik heel erg van zwarte en huidskleurige pumps. De huidskleurige pumps maken je benen namelijk heel erg lang en de zwarte pumps kun je weer overal bij aan. Dit zijn allebei basic schoenen die je eigenlijk bij elke leuke outfit wel aan kan. Het maakt de outfit dan net iets spannender.


3. Flats

Deze schoenen draag ik zo vaak in de zomer. Als je even naar buiten gaat of even een boodschapje gaat doen, dan pak ik altijd mijn flats. Ze zijn namelijk snel om aan te doen en lopen lekker. Ook naar het strand staat het heel leuk. Ze lopen naar mijn gevoel net even iets lekkerder dan slippers. Die kunnen tussen je tenen namelijk wel erg veel pijn gaan doen. Flats kan je ook makkelijk nog aan in de herfst. Met een lange broek en een truitje staat het perfect. Vooral op een lekker zonnige dag. In de winter zou ik het zelf niet zo snel meer dragen, maar jullie denk ik ook niet.


4. Sleehakken

Hou je niet zo van pumps? Maar toch wat langer worden? Dan zijn sleehakken echt wat voor jou. Ik vind eigenlijk dat iedereen wel een paar moet hebben omdat het gewoon lekker stoer maar ook weer sierlijk kan staan. Of je nou een casual broek aan hebt of een net jurkje, het past overal bij. Als je ook niet zeker weet of je op hakken kan lopen is dit een goed begin. Je voelt namelijk niet gelijk dat je op hakken loopt. Dit omdat je steun krijgt door de slee van de hak. Met pumps heb je alleen een klein stukje waar de achterkant van je hak op staat. Dit zorgt voor veel druk en soms pijn.

5. Laarzen

Laarzen staan overal bij. Vooral zwarte of bruine leren laarzen. Vooral de laarzen die tot iets onder je knie komen. Dat vind ik echt heel netje staan. Als je dan een beetje een stoere outfit aan hebt en je wilt hem iets netter maken. Dan staan laarzen daar heel mooi bij. Je hebt ook andere laarzen. Zoals cowboy laarzen. Die leuken een outfit ook erg op. Wat je wel moet bedenken bij laarzen is dat ze meestal wat duurder zijn dan sneakers.

Nog niet genoeg schoenen gezien? Hier een paar meer!






1 opmerking: