♡ NYX lipglosjes

Vandaag heb ik voor jullie weer een review. Deze keer van de NYX Mega Shine lipglosses. Ik heb in totaal drie kleuren en die ga ik vandaag allemaal aan jullie laten zien. Ik laat ook swatches op mijn lippen zien zodat jullie ze goed kunnen bekijken. Lees dus verder voor het hele artikel!




Zoals ik al zij laat ik vandaag drie lipglosjes zien van NYX. Ik was heel erg enthousiast toen ik deze in mijn brievenbus kreeg. Ik bestelde ze namelijk op boozyshop.nl. Helaas verkoopt de site geen NYX producten meer. Daarom kreeg je korting als je voor een bepaalde datum NYX kocht. Ze wilde er namelijk vanaf. Ik kreeg 30% korting. Het was alleen jammer dat er weinig kleuren waren!

Dit zijn mijn lippen met geen elke kleur of glos erop. Je ziet dus dat mijn lippen aardig roos/paars zijn van zichzelf. Daardoor kan ik meestal ook geen bruine tinten op mijn lippen aan. Het ziet er dan uit alsof ik ziek ben.

Ik ga nu beginnen met de kleuren. De eerste kleur heet Perfect. Deze kleur is roze met glittertjes erin. Gelukkig kan je de glitters niet heel erg zien op je lippen. Ze geven je lippen wel een mooie glans.



Hier zie je heel goed dat het een roze lipgloss is. Wat ik heel mooi hieraan vind is dat het niet barbie roze is. Met een blauwe ondertoon dus. Daardoor lijk ik altijd heel erg bleek en mijn lippen worden er niet mooier van.


Ook brengt deze lipgloss heel mooi aan. Hij is goed smeerbaar en heeft een lekkere geur. Verder zie je niet veel van de roze kleur. Dat vind ik dan wel heel erg jammer eigenlijk. Ik had graag meer van de kleur in het flesje gewild. Zoals je hieronder ziet de lipgloss wel erg aanwezig. En als ik een liplgoss koop wil ik ook dat je hem ziet. Anders is het zonde om hem te kopen. Ook ruiken alle lipglosjes echt heel lekker. Een soort snoep geur haha!


De volgende kleur is French Kiss. Dit is een roze kleur net zoals de vorige. Alleen het verschil is dat er in deze glos geen glitters zitten. Alleen een mooie shine. Ik moet zeggen dat ik dit wel 


Dit is dus nummer 113 French Kiss. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem mooi vind.  Hij geeft namelijk een redelijk zilveren gloed. En ik hou daar totaal niet van. Maar daarnaast is het wel een mooie kleur. Niet te nude of roze voor mij!


Hier zie je de lipgloss op mijn lippen. Zoals je ziet is hij best mooi. Alleen vind ik de glans iets minder. Over een lipstick vind ik hem al een stuk mooier. Ik ben uiteindelijk toch wel blij dat ik hem gekocht heb. 


 En als laatste de kleur Ice Princess. Dit is toch wel mijn favorieten kleur. Hij is lekker fel rood/roze. De kleur is best moeilijk te beschrijven. Maar zoals je ziet is het echt prachtig. Dit soort kleuren staan mij het beste.


Zoals je hier ziet is hij echt heel erg rood met roze glitters erin. Ik ben echt heel blij met deze lipgloss. Ik heb hem ook al heel vaak gedragen. Vooral over een rode lipstick is hij prachtig.


Mijn licht is hier helaas heer erg vervelend. Je kan nog wel zien dat hij echt rood is! Hij laat ook echt een rode gloed achter. Ik vind hem ook vooral mooi omdat ik al rode lippen van mezelf heb. Daardoor zie je de kleur nog beter.


Dit waren dus mijn lipglosjes. Ze kosten ongeveer 4 euro per stuk. Ik ben er echt onwijs blij mee omdat ze zo lekker romig zijn! wel een nadeel vind ik dat ze iets minder kleur achterlaten op je lippen. Hier had ik wel meer van verwacht! Verder zit er eigenlijk geen nadeel aan. Ze zijn ook lekker budget proof haha.
Ik ben benieuwd of jullie ook NYX lipglosjes hebben. Zo ja laat dan hieronder de kleur achter!

En nog een kus van de kater haha! Hij is zoals jullie al zien groot geworden vergeleken met deze kleine poes! Hij is wel nog steeds zo lief!

3 opmerkingen: