♡ NYX lipsticks


Haai allemaal, vandaag laat ik jullie mijn nieuwe NYX lipsticks zien. Ik heb deze van de week binnen gekregen en ik wilde graag swatches hiervan maken. Ik doe deze op mijn lippen zodat je goed kan zijn hoe hij staat. Ook zijn deze foto's gemaakt met mijn nieuwe camera! Ik hoop dat jullie deze kwaliteit goed vinden! Lees snel verder!



Ik laat jullie vandaag drie mooie NYX lipsticks zien. Deze heb ik laatst gekocht bij Boozyshop alleen verkoopt deze helaas geen NYX meer. Omdat ze uit de site gingen kreeg ik op dat moment 30% korting. Ik ging dus helemaal los.


De drie kleuren zijn Peach(625), Miracle(642)en Rose Bud(641). Ik had niet verwacht dat ze zo mooi zouden zijn! Ik ga jullie dus snel de foto's laten zien.

 1. Miracle

De eerste kleur is Miracle. Dit is een fel oranje/rode kleur. Dit soort kleuren knallen op je lippen. Ik vind dat altijd wel leuk. Altijd maar nude lippen wordt ik ook niet blij van. Als je je makeup soms wat te simpel vindt, is dit een leuke manier om het op te vrolijken. Ik vind het vooral mooi dat het een erg oranje ondertoon heeft. Dit staat mij meestal veel beter dan een blauwe ondertoon.



Hier zie de kleur van dichtbij. Je ziet hier vooral goed hoe erg die knalt.


En zo ziet hij eruit op mijn lippen. Pfoe wat een heerlijk kleur. Je moet het wel net leuk vinden. Als je er niet veel mee hebt, zou ik je hem ook niet aanraden. Hij is ook lekker romig als je hem op smeert. Verder zitten er ook geen glitters in.


2. Peach

De tweede kleur is Peach. Je zou hierbij denken aan een zacht roze kleur. Maar niets is minder waar. Dit is een donker paarse kleur. Ik had dit echt niet verwacht. Maar lucky me, ik zocht al heel lang een donker paarse kleur. Ik vind dit namelijk prachtig in de winter. Vooral bij mijn bleke winterse huid. Dan springt de kleur er als het waare uit zonder fel te zijn.

Dit is hem van dichtbij. Wauw echt prachtig. Hij heeft een soort gouwe glitters erin. Dit ziet er op je lippen echt heel mooi uit.


Hier zie je hem op mijn lippen. Echt een lekker donkere kleur. Ik dacht vroeger nooit dat ik dit zou dragen. Maar ik vind hem toch heel erg mooi. Vooral als je hem deppend aan brengt en dan een lekker glosje over heen doet.


3. Rose Bud

De derde en tevens laatste kleur is Rose Bud. Deze kleur is een beetje roze van kleur. Niet helemaal want er zit ook weer wat paars in. Maar dit is wel een everyday kleur. Dit zou iedereen kunnen dragen. Hij heeft wel kleine glitters erin. Dit kan heel mooi zijn maar ik breng hem zelf wel deppend aan. Anders vind ik hem wat te roze.


 Zo zie je hem wat beter. Je ziet hier dat het dus echt een rozen kleur heeft. Het is niet echt te omschrijven. Maar hij is wel super mooi.


En hier is die op mijn lippen. Je ziet dat deze kleur heel erg rustig is. Hij kan altijd gedragen worden en staat eigenlijk bij alles.


Ik ben heel blij met de kwaliteit van de lipsticks. Ze zijn lekker romig en goed gepigmenteerd. Wel een nadeel is dat NYX bijna nergens te koop is. Hij is wel te koop op Ebay bijvoorbeeld maar echt in Nederland in een winkel kan ik hem nog niet vinden. Wel bij Boozyshop was hij te koop alleen helaas zijn zij gestopt met het verkopen hiervan.

Ik heb mijn lipsticks gekocht voor 2 euro omdat er korting op zit maar bijvoorbeeld op Douglas.nl zijn ze een stukje duurder. Het ligt er dus maar net aan waar je het koopt.

Hebben jullie wat van NYX?

3 opmerkingen: