♡ En dit product is?




Vandaag heb ik voor jullie een heel leuk product. En wat dit is? Nou daarvoor moet je op meer lezen klikken! Het heeft wel met oog makeup te maken!


Dit is het product waar het om gaat. Een Teeez glitter eyeliner. En ik ben er helemaal gek van! Je kan al zien dat hij echt prachtig is. Mooie gouden glitters. Ik laat jullie verder ook een look zien hier mee helemaal onder aan de post.


Zo ziet hij er dus uit. Hij heeft ook een fijn dun kwastje waar ik helaas geen foto van heb. Oeeps! Vergeten. Maar dat zal niet het aller belangrijkst zijn. Dat is natuurlijk het product. Als je hem aanbrengt glimt hij mooi en is hij ook erg goed te zien op je oog. Je moet wel zorgen dat je een primer hebt gebruikt anders kan hij namelijk wel in de randjes gaan zitten. Zorg ook dat je hem niet per ongelijk in je oog duwt. Dit kan namelijk heel erg veel pijn doen, neem dat maar aan van mij haha!


De kleur heet 09 Gutsy. Dit is van de paar kleuren die ze hebben. Ik weet niet precies wat de andere kleuren zijn maar onder andere een paarse en een zitveren.



Hier zie je de look die ik er mee heb gemaakt. Dit is ongeveer hetzelfde als mijn go to herfst look. Je ziet dat ik in het binnenste van mijn ooghoek deze glitters heb getopt. Dit geeft echt een prachtig effect. Als je wilt zien hoe het eruit ziet met al je make-up op dan kan je de video hieronder bekijken!


Teeez kan je kopen bij de Dirx voor zo ver ik weet. Hoe veel hij koste weet ik niet meer precies. Maar het zal geen super duur product zijn. Ik vind hem over het algemeen echt heel fijn werken. Het gaat er ook makkelijk vanaf als je in de avond je make-up eraf wilt halen. Ik raad jullie dit product dus heel erg aan!

Hebben jullie iets van Teeez?

1 opmerking: