♡ Eerste Indruk: Primark Eye Shadow Palette!



Vandaag heb ik voor jullie een artikel over een palette van de Primark. Ik ga der ook nog een ooglook mee maken maar ik wilde toch eerst mijn mening hierover kwijt. Kijk snel verder voor mijn mening en swatches.





Zo ziet het palette eruit. Simpel en schattig. Als je het doosje bekijkt zou je niet zeggen dat het van een goedkoop merk was. Toen ik hem openmaakte was ik ook blij verrast. De kleuren die erin zitten zijn echt heel mooi. Het zijn aan de ene kant best wel basic kleuren maar aan de andere kant weer heel apart. Er zit ook een beschermend hoesje omheen zodat hij niet beschadigd raakt.


Zo ziet hij der van de binnenkant uit. Je ziet al dat er hele mooie aardetinten in zitten. Ik was vooral blij met de kleur Treasure Chest. Deze kleur is namelijk heel erg mooi goud, het doet me denken aan Half Baked van het Naked palette. Ook over het algemeen doet dit palette hieraan denken. Gewoon door sommige namen, Tease/Urban Girl, en door sommige kleuren zoals Treasure Chest.

Hier swatch ik alle kleuren voor jullie.



Dit zijn van links naar rechts: Lady Danger, Tease, Odyssey, High Rise. Zoals je ziet zijn ze heel goed gepigmenteerd voor die 2,50. Mijn favoriet hiervan is Odyssey, omdat die echt heel mooi paars glimmend is. De kleuren zien er in het echt veel mooier uit vind ik.



Dit zijn van links naar rechts: Urban Girl, Super Star, Treasure Chest, Happy Camper. Hier vind ik Super Star en Treasure Chest echt heel erg mooi. Die laatste doet me ook denken aan Half Baked.


Dit zijn van links naar rechts: Stormy Night en Mischief. Dit vind ik ook hele mooie kleuren. Vooral Stormy Night vind ik prachtig. Dit is ook allemaal erop gedaan zonder primer zodat je goed kan zien hoe de kleuren eruit zien.

Hier zijn mijn voor en nadelen van dit palette:

Voordelen
- Hij is heel goedkoop
- De kleuren zijn goed gepigmenteerd
- Hij is te vinden bij elke Primark, dus lekker makkelijk te vinden
- Er zitten veel verschillende kleuren in
- Je krijgt er kwastjes bij

Nadelen
- De kleuren zitten diep in het palette, je moet dus je kwast ver in het doosje stoppen al wil je wat kleur oppakken
- De kwastjes hebben niet echt een goede kwaliteit
- De kleuren zijn een beetje poederig

Dit zijn dus mijn voor en nadelen en zoals je ziet zijn er voor mij ook veel meer voordelen. Hij is ook spot goedkoop en daar ook een dikke aanrader. De kleuren zelf vind ik ook prachtig en het zou ook een leuk cadeautje maken voor iemand die jarig is.

Hier heb ik nog een look ermee gemaakt.


Zoals je ziet is deze look heel neutraal en draagbaar. Ik ga hier ook nog een look mee maken in een video!

Ga jij ook dit mooie palette kopen?


7 opmerkingen: