♡ Review: Mac Blush in Peaches.


Vandaag krijgen jullie mijn mening over een van mijn favorieten Mac blushes. Dit is de kleur Peaches en ik ben echt verliefd op deze kleur. Waarom? Dat kan je lezen in dit artikel!



Sinds ik mijn eerste lipstick van Mac kocht werd ik helemaal verliefd op het merk. Vooral hun lip producten. Maar daar gaat dit artikel niet over. Dit artikel gaat over een blush van Mac. Hij is een van mijn favorieten aller tijden. Je kan deze blush eigenlijk overal bij gebruiken. Hij is namelijk heel natuurlijk en staat denk ik iedereen.


Zo ziet hij eruit. Het is een lekker compact dingetje. Ik zelf vind het doosje waar hij in zit erg mooi. Lekker straks en de naam Mac staat er ook mooi op. Wel worden altijd alle dingen van Mac zo snel vies. Je kan namelijk al zien dat er vingerafdrukken op zitten door de flits. Dat vind ik dan wel weer jammer.


Zo ziet de kleur er uit. Heel erg mooi vind ik. Ik kan het niet echt oranje noemen maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet noemen. Gewoon een peach kleurtje dus.


Hier zie je heel duidelijk dat hij op je vinger oranje is. Maar wel een hele mooie oranje kleur. Het is niet te fel en heel een goede pigmentatie. Ook doe je er best lang mee omdat je niet zo veel nodig hebt ervan.


Hier zie je rechts de blush. Ik heb hem niet op de appeltjes van mijn wangen gedaan. Dit doe ik namelijk nooit. Ik word namelijk altijd een clown als ik dat doe.  Ik heb hem aangebracht zoals ik dat zou doen bij bronzer. Alleen dan iets hoger natuurlijk. Iets boven mijn juckbeenderen. En dan laat ik hem overlopen naar mijn voorhoofd langs mijn tempels. 

Ik ben heel erg blij met deze blush omdat hij zo gepigmenteerd is en omdat hij zo natuurlijk eruit ziet. Ik raad hem ook echt aan iedereen aan die voor de eerste keer een blush wil kopen. Hij is namelijk zo natuurijk dat je er heel makkelijk mee kan werken. Hij is te koop bij mac voor €20. Dit is natuurlijk wel veel geld maar je doet er dan ook een hele lange tijd mee!

Heb jij een Mac blush?

2 opmerkingen: