♡ Mijn ArmCandy




Vandaag heb ik voor jullie een paar van mijn favorieten combinaties als het gaat om arm candy. Ik denk dat iedereen wel van armbanden houdt. Daarom laat ik jullie dus mijn leukste combinatie's zien. Leest dus snel verder.



Ik ging al mijn armbanden uit mijn kast halen en ging toen aan de slag. Ik heb niet heel veel armbanden dus dat maakt het wel makkelijker. Ikzelf hou echt heel erg veel van goud en rose goud. Ik vind dat dit mijn huid mooier complimenteert. Je ziet ook wel bij de foto's dat ik veel goud om heb. Als ik niet zeg waar de armband vandaan komt staat dat in een van de foto's erboven.



Ook zie je vaak dezelfde horloge voorbij komen. Deze komt van Bijou Brigitte. Hij kostte 29,95. Verder komt het armbandje met het kruisje uit Griekenland van een boetiekje. De gouwe armband met de spikes erop komt van de Forever 21. De roze armband komt van de H&M. En de allerkleinste gouwe armband is van mijn moeder.


De linker armband met de drie kleuren komt van asos. Die daarnaast ook. Beide waren ze niet duur. De parel armband komt volgensmij van de H&M maar ik heb werkelijk geen idee. Die kan je eigenlijk wel overal kopen


De linker armband met bloemen komt van de Forever 21.


De armband met de piramide vormen in het wit komt van de H&M. Ik denk alleen niet meer dat ze die verkopen.


De groene armband komt samen met de roze van hierboven van de H&M. Ze zaten in een pakketje van twee. Deze heb ik laatst nog gezien maar ik denk dat ze nu niet meer in de winkels liggen.




De linker komt van de H&M en de rechter komt uit Griekenland. Dit is wat simpeler dan alle andere foto's maar soms vind ik dat wel fijn. Dan heb je geen zin in allemaal dingen aan je arm haha.

Dit zijn dus een beetje mijn favoriete combinaties. De mensen die mij op Twitter of Instagram volgen zien al vaker dit soort foto's voorbij komen.

Wat zijn jullie favorieten combinaties?

3 opmerkingen: