♡ Trend: Felle Lippen


Deze zomer zijn er natuurlijk weer veel trends geweest. Maar sommige trends kan je eigenlijk het hele jaar gebruiken. Ik vind felle lippen echt een hele gave trend. Ik draag het namelijk zelf ook heel vaak. Dit zijn mijn felle lipsticks. Dus lees snel verder!

Alle 3 zijn ze helaas wel prijzig. De goedkoopste is van Mac en dit is natuurlijk niet goedkoop. Ik heb zelf geen goedkope oranje lippenstick. Daarom zit die er dus niet bij!

1. Mac


Ten eerste is dit dus die van Mac. Deze kleur heet Gotta Dash. Het is een best wel oranje kleur zoals je kan zien. Maar dit is een sheer lipstick dus dit betekend dat hij niet super veel pigment zal hebben. Je kan ook zien op de swatches dat hij best wel licht is.


Zo zit hij op mijn hand. Je ziet hier dus dat hij wel degelijk oranje is. Hij blijft ook redelijk lang zitten vind ik zelf. Doordat ik een bleke huid had dacht ik dat oranje mij niet zou staan. Maar in tegen deel. Door oranje vallen mijn lippen een stuk meer op en krijg ik een wat betere uitstraling.


Zo is hij op mijn lippen. Sorry dat mijn lippen zo schraal zijn maar door het warme weer gaan mijn lippen altijd raar doen. Geen idee waarom! Maar zoals je kunt zien is dit niet een hele felle kleur. Wel geeft het een mooi subtiel oranje laagje achter. Deze lipstick is te koop bij Mac voor €18 op de Mac site en in de verkooppunten.

2. Chanel


Dit is de lipstick van Chanel. Zoals je kan zien heeft deze lipstick een neutraal oranje kleurtje. Hij is niet te fel en ook niet te duf. Ik moet zeggen dat dit mijn favoriet is van de drie. Als je hem aanbrengt voelt hij heel zacht aan op je lippen. Ook droog hij je lippen totaal niet uit. Verder brengt deze heel makkelijk aan. Een lip potloot is ook niet optioneel.


Hier zie je ook dat hij niet fel is. Ook op je lippen is hij subtiel. Hij blijft ook best lang zitten. Na een tijdje moet je hem natuurlijk wel weer bijwerken. Het is namelijk geen lipstain die dus lang blijft zitten. De Chanel lipstick is te koop bij onderanderen Ici Paris en Douglas voor € 29. Heel erg prijzig dus.


Ook op je lippen is hij heel erg mooi. Hij voelt zacht aan en glijd ook over je lippen. Het is ook de bedoeling dat hij zo aan voelt, als een soort lippenbalsem. En ik moet zeggen, dat is ze goed gelukt. Mijn lippen worden namelijk heel snel uitgedroogd maar deze lipstick verzorgt ze goed.

3. YSL


Dit is mijn favoriet uit het rijtje. De YSL lipstick. Deze is in de kleur 27. Deze kleur vind ik heel moeilijk uit te leggen. Het is namelijk Oranje achtig, maar ook weer fel roze achtig. Ik kan er dus niet helemaal uit komen. Maar dat neemt niet weg dat ik hem prachtig vind.


Zo ziet hij eruit als ik hem een keer langs mijn hand haal. Wat een kleur! Hij is heel erg gepigmenteerd, beter dan al mijn andere lipsticks! Hij glijd ook als het ware oven je hand heen. Je krijgt hem dan ook niet snel meer van je hand af. Ik moet echt makeup remover gebruiken als ik hem eraf wil halen.


Ook op mijn lippen is hij lekker fel. Je kan hem ook deppend aan brengen op je lippen wat ik eigenlijk mooier vind bij mezelf. Maar voor dit artikel ging ik voor fel. Dit is de meeste zacht en romige lipstick van alle 3. Als ik een van de 3 moest aan raden zou dat deze zijn! Als je namelijk hebt gespaard en je wilt een keer een dure lipstick kopen is dit een grote aanrader. Hij is te koop bij onderanderen Ici Paris, Douglas. Hij kost ongeveer rond de 30 euro.


Hier zie je ze allemaal naast elkaar. Zo zie je dat Chanel wel de donkerste is en YSL dan net weer wat roziger is. Mac is de lichtste en die staat denk ik iedereen goed.

Heb jij ook een felle lipstick?

2 opmerkingen: