♡ NOTD: Essie 'Ballet Slippers'


Hoi allemaal, vandaag heb een NOTD voor jullie. Of terwijl een Nail Of The Day. Deze keer een lekker nude kleurtje. Dit is een van de mooiste nude kleuren die ik heb. Het is namelijk Essie's Ballet Slippers. Deze kwam uit de ballet collectie. Kijk dus verder voor meer foto's.




Dit is dus het nagellakje. Je kan zo duidelijk zien dat hij nude is met een roze ondertone. Hij is wel redelijk dekkend. Daar ben ik wel blij mij. Je kan hem licht aan brengen maar ook er voor zorgen dat hij een stuk minder doorzichtig is.


Hier ze je ook de naam. Het is een kleur van de ballet collectie. Ik heb geen idee of deze nog te koop is. Ik denk het haast niet maar je kan het altijd proberen op Ebay. Verder denk ik dat iedereen dit kleurtje wel staat. Zelfs ik met mijn hele blanke huid staat het mooi. Een kleur die te veel op mijn eigen huidskleur lijkt staat namelijk nooit mooi. Daarom ben ik zo blij met deze nagellak. Hij is namelijk lekker licht.




Hier zie je nog een paar swachtes. Je ziet hier ook duidelijk dat hij nog net een beetje nagel doorlaat. Je ziet ook dat hij je nagels wat rozer maakt. Ik ben hier persoonlijk wel een fan van. Hierdoor lijkt het alsof je van jezelf al redelijk roze nagels hebt.


Hij bleef ook redelijk lang zitten. Pas na 4/5 dagen begon hij een beetje af te chippen. Als jullie je afvragen hoe mijn nagels opeens zo lang zijn, nou dat komt door mijn Herôme nagel verhardener. Dit werkt echt fantastisch bij mij! Na een maand zag ik echt een heel groot verschil. Mijn nagels zijn echt een stuk harder geworden en breken veel minder snel af. Hij kost wel rond de 10 euro dus dat is een min puntje. Maar goed dit is dus mijn nagelkleur. Niet echt winters maar het is wel een kleur dat je altijd kan dragen.

Hebben jullie ook een Essie lakje?

5 opmerkingen:

  1. Ik wil ook graag de herome nagelverharder, maar ze zeggen dat je na die 2 weken aanbrengen en moet stoppen dat ze weer slap worden.. Je kan lijkt mij toch gewoon doorgaan, ook na de 2 weken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh je hoeft niet te stoppen hoor! Ik ga gewoon elke keer weer als ik er nieuwe nagellak over heen doe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kleurtje. Ik heb van de week lila essie nagellak gekocht, ook een hele mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad! Ik vind hem ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen