♡ NYX Concealer


Hoi allemaal! Vandaag laat ik jullie een review en swatches zien over mijn nieuwe NYX concealer. Dit is de HD photogenic concealer. Hierbij heb je ook een foundation alleen die heb ik jammer genoeg niet! Ik vertel jullie in dit artikel wat ik er van vind en ook laat ik jullie zien of die goed zijn werk doet. Kijk dus snel verder voor het review.


In eerste instantie was ik erg blij. In het potje ziet hij er licht uit. Dit heb je nodig voor een goede under eye concealer. De kleur deed ik op de gok. Omdat als je hem online besteld je nooit weet hoe hij eruit gaat zien. Ik heb dus gekozen voor de kleur light. Dit leek mij een goede kleur omdat ik niet de bruine huid heb. Een tip voor als je dit soort dingen online besteld, kijk naar swatches op andere sites. Dit kan je misschien wel goed helpen. Ook raad ik je aan geen foundation te kopen. Dit kost namelijk meestal toch veel geld en als het niet de goed kleur is, dan heb je er niet zo veel aan.


Hier zie je de kleur nog een stukje beter. Je ziet dat het ook een fijn lettertype heeft op het labeltje. Dit is wel handig omdat je hier kan zien welke kleur het is en voor welke huid type het product is. Verder ziet het flesje er mooi en strak uit. Ik vind dit een van de fijnste flesjes. Je kan namelijk zien hoe je product eruit ziet en je wordt niet afgeleid door kleur of patroontjes.


Dit is de applicator van dichtbij. Hij werkt erg fijn naar mijn mening. Er komt genoeg product uit en zorgt ervoor dat je het makkelijk aan kan brengen.


En nu komen de swatches. Dit is mijn oog zonder enkele concealer. Je ziet dus dat ik een beetje last heb van kleine sproetjes. Je kan ze alleen niet zo goed zien. Ik vind het persoonlijk wel mooi sproetjes. Daarom gebruik ik ook geen concealer of poeder op mijn neus. Je ziet ook dat ik een beetje zakjes onder mijn ogen heb. Ik heb namelijk weinig geslapen.


Dit is hoe ik mijn concealer aanbreng. Je ziet hier al dat hij best licht is. Dit is onwijs fijn want hierdoor gaan de donkere kringen makkelijk weg. Nadat ik een paar stipjes heb aangebracht dep ik het uit.


En dit is het eind resultaat. Je ziet dat het onder mijn ogen een stuk lichter is geworden. Ik ben echt heel erg blij met de uitkomst. Je ziet ook niet een vlek of een erg kleur verschil. Ik vind dat hij erg goed dekt en niet in de plootjes gaat zitten. Wel raar ik aan wat poeder erover heen te gebruiken zeker als je een vette huid hebt.


Hier zie je het nog een keer goed. Mijn linker oog ( voor jullie op de foto rechts) heeft de concealer op. Mijn andere oog niet. Je ziet hier duidelijk dat mijn ene oog een stuk lichter is dan de andere.


En als laatste beide ogen. Hier zie je dus dat het een mooi effect geeft. Over het algemeen vind ik dit een hele fijne concelaer. Het enige wat ik er jammer aan vind is dat het zo moeilijk te krijgen is. Dat is dan ook eigenlijk het enige. Ook kwa prijs is hij prettig. Hij koste rond de 4/5 euro. En dit is een goede prijs voor zo'n fijn product. Ik raad jullie ook zeker deze concealer aan.

Hebben jullie iets van NYX? En vinden jullie het een fijn product?

1 opmerking: